Wczytuję dane...
FAQ

Najczęstsze pytania które zadajecie:

1. Jak uzyskać odroczony termin zapłaty / przelew terminowy

Po prostu do nas zadzwoń, lub napisz. Jesteśmy bardzo otwarci na ten rodzaj płatności.

2. Co oznaczają litery C,M,Y,K przy tuszach

Są to 4 podstawowe kolory materiałów eksploatacyjnych: K – Black – kolor czarny, C – Cyan – kolor niebieski, M – Magenta – kolor purpurowy, Y – Yellow – kolor żółty,

3. Czy poza C,M,Y,K są jeszcze inne kolory?

Poza 4 podstawowymi kolorami mamy jeszcze: LC – Light Cyan – Jasny błękitny, LM – Light Magenta – Jasny purpurowy, GY – Gray - Szary, G – Green - Zielony, MBK – Matt Black - Matowy czarny,

4. Czy wystawiacie fakturę vat?

Tak, firma BajkoweTonery wystawia faktury VAT. Do wystawienia takiej faktury potrzebujemy jednak danych firmy wraz z numerem NIP. Składając zamówienie przez sklep internetowy dane do faktury należy podać wraz z danymi klienta. Składając zamówienie poza sklepem (e-mail, tel, gg, facebook) prosimy o informację z danymi w zamówieniu. Faktury wysyłane są w formie papierowej razem z całym zamówieniem. Na życzenie Klienta istnieje także możliwość wysłania takiej faktury w formie elektronicznej, bądź pocztowej na inny adres.

5. Jaki jest koszt wysyłki?

W BajkowychTonerach wysyłka jest zawsze darmowa. Niezależnie czy kupujesz najtańszy, czy najdroższy produkt.

6. Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Tak, prosimy jednak o jak najszybszy kontakt pod numerem: 515-612-614

7. Czy jak zamówię tonery na zapas, to może się coś z nimi stać?

Jeżeli będą zamknięte w naszym worku to mogą "leżakować" przez bardzo długi okres czasu i na pewną będą dalej zdatne do użytku.

8. Co znaczy produkt OEM?

Produkt OEM (Original Equipment Manufacturer) producent oryginalnego wyposażenia - jest to produkt znakowany marką producenta sprzętu.

9. Czy tusze mogą wychnąć w drukarce? Czy da się coś z tym zrobić?

Niestety tusze mogą zaschnąć w drukarce. Szczególnie niebezpieczne jest to w sytuacji kiedy głowica jest wbudowana w drukarce. Aby temu przeciwdziałać, wystarczy np. raz w tygodniu coś wydrukować.

10. Dlaczego ceny w sklepie i w porównywarkach cenowych różnią się ?

Wynika to z faktu, że porównywarki cenowe nie skanują naszych cen w czasie rzeczywistym lecz 2-3 razy dziennie, dlatego też w niektórych przypadkach mogą występować rozbieżności pomiędzy ceną na naszej stronie a ceną na porównywarce cenowej.

11. W jakich godzinach pracujecie?

Standardowo pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W razie pilnej potrzeby, można jednak zawsze spróbować nas zastać pod telefonem w późniejszych godzinach, a nawet i w soboty.

12. Czy można odebrac tonery osobiście?

Tak, jednak konieczny jest wcześniejszy kontakt pod numerem: 515-612-614

13. Jaka jest gwarancja na nasze zamienniki?

Każdy zamiennik objęty jest 24 miesięczną gwarancją.

14. Po co mam się rejestrować?

Dzięki temu zobaczysz status swojego zamówienia, historię zamówień i będziesz miał gotowe, wpisane dane do zamówienia.

15. Jak mogę zmienić wybraną formę płatności lub dane dostawy?

Najlepiej zadzwonić na 515-612-614 i zgłosić potrzebne zmiany.

16. Jaki jest numer konta?

Oto numer: 18 1160 2202 0000 0003 9232 5031

17. Jak zgłosić reklamację?

Najlepiej zadzwonić na 571-240-765 i opisać problem. Nasi doświadczeni technicy z chęcią pomogą.

18. Czy zamienniki mają taką samą jakość co oryginalne tusze /tonery?

Nie każdy zamiennik ma jakość oryginalnej kasety. My jednak, selekcjonujemy naszych dostawców, aby wybrać u nich tylko najbardziej wartościowe materiały.

19. Na ile stron wystarczą mi atramenty?

Niestety tutaj nie da się dokładnie podać ilości stron. Ustawienia drukarki, rodzaj papieru znacznie różnicuje sumę możliwych wydruków. Dlatego najlepiej patrzeć na pojemność, podaną w mililitrach.

20. Czy stosując zamiennik tracę gwarancje na urządzenie?

Nie, korzystając z naszych zamienników, nie tracisz gwarancji na swoje urządzenie. Jednak aby ułatwić i przyspieszyć reklamacje, proponujemy aby w razie czego włożyć do środka, nawet zużyty oryginalny pojemnik z tuszem / tonerem.

21. Drukarka zaczeła nie pobierać papieru. Co można z tym zrobić?

Można samemu spróbować wyczyścić rolki pobierające papier. Najczęściej jednak trzeba ją poddać konserwacji. Możliwe że będzie konieczna wymiana rolki pobierania papieru i separatora. Jest to prosta i tania naprawa, dająca natychmiastowy i skuteczny efekt na długi czas.

22. Co się stanie, gdy będę drukował po komunikacie „brak tonera”

Po prostu spadać będzie jakość wydruków. Nie jest to w żaden sposób niebezpieczne dla drukarki.

23. W kazdridżu jest jeszcze tusz, ale już nie drukuje. Dlaczego?

Pozostała ilość atramentu zapobiega zapowietrzeniu głowicy. Jest to konieczne dla jej prawidłowego działania.

24. Co oznacza że produkt jest refabrykowany

Oznacza to, że został wykonany z użyciem oryginalnych komponentów. Wymienione jednak zostały zużyte części na nowe.

25. Jak ustawić domyślną drukarkę?

Panel sterowania --> Sprzęt i dźwięk --> Urządzenia i drukarki --> Kliknąć prawym klawiszem na pożądanej drukarce i nacisnąć na "Ustaw jako drukarkę domyślną".

26. Drukuję często zdjęcia, wybrać do tego drukarkę laserową czy atramentową?

Na pewno atramentową. Nawet tania drukarka atramentowa będzie miała lepszą jakość zdjęć, niż droga laserowa.

27. Czy zakupiony towar będzie pasował do mojej drukarki?

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami. 515-612-614

28. Czy oprócz tonera trzeba coś jeszcze wymieniac w drukarce?

W dużej ilości drukarek laserowych wymienia się tylko tonery. Czasem dochodzą do tego jeszcze bębny, pojemniki na zużyty tusz, pasy transmisyjne. Jeżeli nie jesteś pewien, zapytaj nas a fachowo doradzimy co trzeba wymienić.

29. Proszek zsypuje się z kartki, o co może chodzić?

Tutaj raczej toner nie jest temu winny. Zazwyczaj wina leży po stronie grubszego papieru. Wystarczy w ustawieniach wydruku zmienić na papier o większej gramaturze.

30. Licznik na drukarce pokazuje że toner sie jeszcze nie skonczyl, ale wydruki sa gorszej jakości. O co chodzi?

Drukarka pokazuje tylko przybliżone zużycie tonera. Może on się mocno różnic od rzeczywistego zużycia.

31. Wydruk jest blady. Dlaczego?

Może być kilka powodów. Jeżeli toner jest nowy, przedrukuj ponad 10 stron, problem powinien zniknąć. Trzeba tez sprawdzić, czy nie jest włączony ekonomiczny tryb wydruku. Jeżeli toner nie jest nowy, możliwe ze po prostu się kończy.

32. Toner starcza na mniej niż oryginał, ma chyba mniej proszku.

Nie jest to możliwe, aby nasz zamiennik był mniej zasypany niż oryginalny odpowiednik. Tonery są fabrycznie napełniane i przechodzą restrykcyjne testy. Jeżeli jakiś nie spełnia wymagać, wycofywana jest cała partia.

33. Czy są jakieś rabaty?

Oczywiście. Oprócz chwilowych promocji, można dostać 10% rabatu za polubienie naszego fanpage na facebooku, lub kolejny rabat 10% dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.

34. Toner nie mieści się w drukarce

Sprawdź czy na pewno posiadasz dobrą kasetę. W drugim kroku trzeba zobaczyć czy wyciągnięte zostały wszystkie plomby i inne zabezpieczenia. W razie pytań, zadzwoń do nas: 515-612-614

35. Czy możliwe że nie ma zamienników do mojej drukarki?

Tak, jest to możliwe przy nowych drukarkach jak i tych bardzo starych. Jeżeli chodzi o nowe urządzenia, to jako jedni z pierwszych w Polsce wprowadzamy nowe innowacyjne zamienniki, więc cierpliwie czekaj, będą nim się obejrzysz :) Co do starych urządzeń, możliwe że po prostu zamienniki nie są już produkowane. Oczywiście damy z siebie wszystko, by znaleźć choćby regenerowaną kasetę.

36. Zajmuje bardzo dużo czasu az coś wydrukują z PDFa. O co chodzi?

Tutaj nie ma możliwości aby to była wina tonera. Możliwe że już po prostu komputer jest za wolny. Sprawdź też, czy kable są dobrze połączone.

37. Skany są żółte i słabej jakości, o co chodzi?

Prawdopodobnie lampa w skanerze się zużyła, bądź ma za słabe napięcie. Jeżeli poprawa kabla zasilającego nie pomoże, trzeba niestety oddać urządzenie do serwisu.

38. Mam w drukarce 4 tusze, jeszcze oryginalne. Czy mogę wymienić tylko jeden, czy muszę wymienić wszystkie na zamienniki?

Nasze zamienniki doskonale współgrają z oryginalnymi tuszami, dzięki temu, wymieniasz tylko ten tusz, który się skończył.

39. Zamówiłem toner z dostawą do paczkomatu, po jakim czasie dotrze do mnie?

Zajmuje to zazwyczaj od 24 do 48h.

40. Jak zabezpieczacie tonery na czas przesyłki?

Każdy toner zapakowany jest w specjalny worek chroniący przed działaniem światła i wilgoci. Do tego dochodzi worek powietrzny typu AIRBAG i kartonowe pudełko. Na czas wysyłki dokładamy sporą ilość folii bąbelkowe i mocny stretch. W razie potrzeby dodajemy dodatkowy karton. ten sprawdzony sposób pakowania zapewnia że przesyłki dojdzie do Ciebie w całości.

41. Co to za pomarańczowy element wystający z kasety?

To na pewno plomba, która np. chroni wałek lub chip. Należy ją wyciągnąć przed włożeniem tonera do drukarki.

42. Nie ma tonera / tuszu który potrzebuję.

Napisz do nas na zamowienia@bajkowetonery.pl lub zadzwoń na 515-612-614 i podaj swój model urządzenia. Na pewno go dla Ciebie sprowadzimy ( a może i na stałe dodamy do oferty sklepu ).

43. Gdzie macie swoją siedzibę?

Główny magazyn i siedziba znajduje się w Zabrzu. Jednak, jeżeli chcesz odebrać zamówienie osobiście, skontaktuj się najpierw z nami pod numerem 515-612-614. Możliwe że zamówione przez Ciebie tonery, są na którym z terenowych magazynów zewnętrznych.

44. Czy dowozicie tonery?

Tak, jednak na ten moment prowadzimy dowóz jedynie na trenie Zabrza i okolic. Do reszty miejscowości wysyłamy tonery głównie za pośrednictwem kuriera DHL bądź paczkomatów Inpost. Pamiętajcie że każda przesyłka jest u nas darmowa.

45. Czy kupię u was oryginalne tusze / tonery?

Tak, zrobimy wtedy indywidualną wycenę. Mimo iż nie mamy ich wystawionych na sklepie, to posiadamy dostęp do wszystkich materiałów eksploatacyjnych, dostępnych na polskim rynku. Wystarczy że napiszesz do naz na zamowienia@bajkowetonery.pl i podasz model potrzebnego materiału, lub model urządzenia do którego mamy coś znaleźć.

46. Nie wiem jak wymienić toner. Co robić?

Najlepiej do nas zadzwonić na 571-240-765. nasz dział techniczny z chęcią pomoże rozwiązać każdy problem.

47. Mimo wymiany tonera, dalej pojawia mi sie komunikat wymień toner / toner wyczerpany. Co robić?

Część drukarek ma swój licznik stron, niezależny od tonera. W skrócie - jeżeli toner jest na 1500 stron i toner tyle wydrukuje to pojawia się komunikat wymień toner. Po włożeniu nowego tonera, licznik idzie dalej w górę i ciągle będzie pokazywał że trzeba wymienić toner. Trzeba wtedy ręcznie zresetować ten licznik.

48. Boje się że zamiennik zepsuje mi drukarkę, co robicie w takim przypadku?

Nigdy nie zdarzyło nam się, aby toner uszkodził drukarkę. Bardzo selekcjonujemy swoje produkty, aby były bezpieczne dla drukarki i aby nie spowalniały jej działa. Gdyby jednak coś się stało, twoje urządzenie objęte jest nasza polisą. Po prostu nam to zgłoś, a powiem co robić dalej.

49. Toner zacina mi papier w drukarce, co robić?

Najpierw sprawdź czy został prawidłowo włożony. 99% zacinana papieru jest spowodowane jego niewłaściwym założeniem. Gdyby to nie ustało, zadzwoń do nas na 571-240-765

50. Po latach użytkowania drukarka jest zasypana proszkiem, i brudzi czasem wydruki. Jak to wyczyścić?

Przede wszystkim nie wodą. Najlepszym sposobem będzie przedmuchanie jej sprężonym powietrzem i delikatne odkurzenie. Można także zawieźć do serwisu na konserwacje.

51. Mam drukarkę laserową. Czy mogę drukować w kolorze?

Jeżeli znajdują się w niej 4 tonery, to jest to drukarka kolorowa i można na niej drukować rzeczy w kolorze. Jeżeli znajduje się w niej tylko jeden toner, to jet to drukarka monochromatyczna i można drukować na niej jedynie na czarno. proszę jednak pamiętać, aby zdjęcia były wysokiej jakości, konieczna jest niestety drukarka atramentowa.

52. Czy można negocjować cene?

Dokładamy wszelkie starania, aby nasze zamienniki miały proporcjonalną cenę do swojej jakości. Jednak nigdy nie mówimy nie. Każdego klienta traktujemy indywidualnie. Chcemy być partnerami w biznesie, a nie tylko sprzedawcami. Zadzwoń lub napisz do nas i zapytaj o indywidualną wycene. Uwielbiamy rozmawiać z naszymi klientami! Tel:515-612-614 E-mail: zamowienia@bajkowetonery.pl

53. Co oznacza że produkt jest regenerowany?

Produkt regenerowany powstaje w oparciu o zużyty materiał eksploatacyjny, który zostaje ponownie napełniony atramentem lub tonerem bez wymiany części istotnych dla jakości. Nie prowadzimy takich materiałów u siebie. Mają niska jakość i mogą uszkodzić drukarkę.

54. Dlaczego zamiennik ma podobną cenę co oryginalny tusz?

Takie atramenty zdarzają się szczególnie przy markach takich jak HP, Lexmark i Canon. Czy jest w takim razie sens zamawiania zamiennika? Oczywiście że tak. Najczęściej w takim wypadku zamienniki różnią się od oryginały wydajnością. Taki kartridż może mieć nawet kilkukrotnie większą zawartość atramentu, dzięki czemu koszt wydruku każdej strony drastycznie spada. W skrócie – zamiennik może kosztować podobnie jak jego OEMowy odpowiednik, jednak cena wydruków poprzez większą wydajność jest dużo niższa.