Reklamacje to nieodłączny element przy różnych zakupach. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby ich uniknąć.
Każdy produkt przed wysłaniem jest dokładnie sprawdzany przez naszych wykwalifikowanych techników, a nasi pracownicy magazynu starannie pakują przesyłki, aby dotarły w całości. Dzięki tym staraniom wadliwość naszych produktów nie przekracza 1,5 – 2 %.
Drugim aspektem naszych działań jest selekcja produktów. Nie korzystamy z zamienników wyłącznie jednej marki. Stale analizujemy wydajności materiałów eksploatacyjnych i wybieramy jedynie najlepsze. Proces ten powtarzamy regularnie aż do zdobycia satysfakcjonujących wyników.
Co zrobić jednak kiedy coś się wydarzy? Przede wszystkim nie panikować - razem rozwiążemy ten problem.
Przede wszystkim nie wymagamy żadnych skomplikowanych formularzy do wypełnienia, nie naliczamy dodatkowych kosztów, ani nic podobnego.
W momencie gdy coś się stanie, prosimy o kontakt, najlepiej telefoniczny 515-612-614, lub mailowy biuro@bajkowetonery.pl. Gdy skontaktujecie się z naszym pracownikiem, to na pewno znajdziecie jakieś rozwiązanie.
Jak wygląda taki kontakt?
Prosimy zawsze o kontakt, ponieważ większość zgłoszeń dotyczy zazwyczaj nie wyciągnięcia plomby, lub innych zabezpieczeń. W innym wypadku po opisaniu problemu ( gdy wadliwy jest druk, to bardzo przydatne byłoby zdjęcie takiej strony) nasz pracownik zazwyczaj wysyła nowy produkt, a wadliwy odbiera na nasz koszt. Dzięki temu systemowi rozpatrywania reklamacji, większość spraw rozwiązywana już w 24h.
W pewnych przypadkach, najpierw zlecamy odbiór wadliwego produktu, który przekażemy do serwisu. Dzieje to zazwyczaj gdy toner/tusz został już wykorzystany powyżej 60-70%, ponieważ nie zawsze stan licznika odzwierciedla jego rzeczywiste zużycie. Drugi przykład takiego działania jest wtedy, gdy mamy spore podejrzenia że problem wynika z problemu z drukarką a nie naszym produktem. Gdy toner okazuje się zużyty, bądź problem jest z urządzeniem, to także nie naliczamy kosztów za odbiór tonera. Zawsze idziemy na rękę naszym klientom.
Gdy problem wynika z poziomu drukarki, istnieje u nas możliwość serwisu takiego urządzenia. Wystarczy je do nas wysłać, a zlecimy darmową diagnozę i wycenę naprawy.
W tym przypadku musimy zaznaczyć ważny fakt. Wysyłka drukarki jest zawsze ryzykowna. Jeżeli nie jest zapakowana w oryginalne opakowanie wraz z wypełniaczami, to jest spora szansa że dojdzie do nas w jeszcze gorszym stanie. W okolicach Zabrza możemy sami odebrać takie urządzenie, jednak w dalszych okolicach, proponuje aby skorzystać jednak z lokalnych serwisów.
Reklamacje to nieodłączny element przy różnych zakupach. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby ich uniknąć.
Każdy produkt przed wysłaniem jest dokładnie sprawdzany przez naszych wykwalifikowanych techników, a nasi pracownicy magazynu starannie pakują przesyłki aby dotarły w całości. Dzięki tym staraniom wadliwość naszych produktów nie przekracza 1,5 – 2 %.
Co zrobić jednak kiedy coś się wydarzy? Przede wszystkim nie panikować – będzie dobrze J
Nie wymagamy żadnych skomplikowanych formularzy do wypełnienia, nie naliczamy dodatkowych kosztów, ani nic podobnego.
W momencie gdy cos się stanie, prosimy o kontakt, najlepiej telefoniczny 515-612-614, lub mailowy Biuro@bajkowetonery.pl . Gdy skontaktujecie się z naszym pracownikiem, to na pewno znajdziecie jakieś rozwiązanie.
Jak wygląda taki kontakt?
Prosimy zawsze o kontakt, ponieważ większość zgłoszeń dotyczy zazwyczaj nie wyciągnięcia plomby, lub innych zabezpieczeń. W innym wypadku po opisaniu problemu ( gdy wadliwy jest druk, to bardzo przydatne byłoby zdjęcie takiej strony) nasz pracownik zazwyczaj wysyła nowy produkt, a wadliwy odbiera na nasz koszt.
W pewnych przypadkach, czasem najpierw zlecamy odbiór wadliwego produktu, który przekażemy do serwisu. Dzieje to zazwyczaj gdy toner/tusz został już wykorzystany powyżej 60-70%, ponieważ nie zawsze stan licznika odzwierciedla jego rzeczywiste zużycie. Drugi przykład takiego działania jest wtedy, gdy mamy spore podejrzenia że problem wynika z problemu z drukarką a nie naszym produktem. Gdy toner okazuje się zużyty, bądź problem jest z drukarką, to także nie naliczamy kosztów za odbiór tonera. Idziemy na rękę naszym klientom J
Gdy problem wynika z poziomu drukarki, istnieje u nas możliwość serwisu takiego urządzenia. Wystarczy je do nas wysłać, a zlecimy darmową diagnozę i wycenę naprawy.
W tym przypadku musimy zaznaczyć ważny fakt. Wysyłka drukarki jest zawsze ryzykowna. Jeżeli nie jest zapakowana w oryginalne opakowanie wraz z wypełniaczami, to jest spora szansa że dojdzie do nas w jeszcze gorszym stanie. W okolicach Zabrza możemy sami odebrać takie urządzenie, jednak w dalszych okolicach, proponuje aby skorzystać jednak z lokalnych serwisów.